Morgonstund har guld i mund.

Hade en massa tid över tills bussen går och absolut inget att göra så då tänkte jag att det kunde passa bra att skriva ett litet inlägg här...

Fredag är den absolut värsta dagen på hela veckan i skolan...
Hur ofta vill man gå till 4 på en fredag?

Nä usch fy och blä säger jag om den saken!

Nu är det iaf bara en dag kvar tills det blir röj, röj, röj!
Förfesten fixad :) Bara massa Ilsbo v.i.p ;)
Det är 115 st som är anmäld nu :S och sen kommer det ännu fler efter nio som inte behöver anmäla sig... Det kommer bli kaos! Och trångt ;) men mest av allt RÖJ!

Igår följde jag, Anna och Kattis med Martin in till stan när han skulle hämta Manne :) Sen skulle vi till högen och hämta mannes bil men det tog lite längre tid än väntat eftersom Mannes bil la av så vi fick först försöka fixa felet men till slut blev det till att ta fram bogserlinan...

Sen blev det sängång tidigt! Somnade nog ungefär halv tio kke... Skööönt!
Sen vaknade jag mitt i natten och trodde att väckarklockan precis hade ringt så jag var på väg upp men kollade på mobilen igen och då var hon bara halv tre! Så jävla skönt!!

Vad den här fredags kvällen ska bjuda på är fortfarande väldigt oklart... Men förhoppningsvis så blir det väl nåt skoj med Ilsboeliten!

 Inte många som är så bra som du! <3

Kommentarer
Postat av: Anna:)

hehe tror att vi båda är välldigt bra faktiskt! fin bil btw ;)<3

2008-10-24 @ 13:32:52
URL: http://katarinalonnberg.bloggsida.se
Postat av: Kattis

Ni är ju GRYM ;) <3

2008-10-24 @ 15:07:23
URL: http://katarinalonnberg.bloggsida.se
Postat av: Kattis

Ni är ju GRYM! ;)<3

2008-10-24 @ 15:08:19
URL: http://katarinalonnberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0