Skolan <3

Kan man annat än älska skolan när man har två lektioner och går från 9 till 11?

Älska måndagar!

21 poäng av 21 möjliga på mattetestet gör det hela ännu bättre :)

Tyvär så går man ju från åtta till fyra imorgon istället och då med ett hål på en så där 3 behagliga timmar! Suck...

Nu ligger jag i min säng och gör inte nånting... ungefär som alla mina dagar när Anna inte befinner sig i grannhuset brukar se ut ;)

Jag har kommit på att Anna Lönnberg är en alldeles underbar människa!
Puss på dig.

Igår när vi låg i sängen ( jag bor i stort sett där) så försökte vi komma på när det var vi började umgås själv men det var stört omöjligt... nån som har någon ide'?

Inte så troligt eftersom jag har en läsartopp på 4 st  och två av dom antagligen var med när vi diskuterade detta igår...

Men jag tänker ta me tusan fortsätta skriva ändå...
För jag vet att det är jag som gör dom där 4 st läsarnas dagar :)

I helgen blir det röj, röj, röj här i ilsbo när IMK bjuder på klubbskiva :)

Ni som inte bor i Ilsbo kan inte förstå vilken underbar by det är!
Allt är helt enkelt bäst.
Kommer nog bli tungt att flytta här ifrån trots allt...
Men hur bra Ilsbo än är så går det kanske inte direkt att bygga upp en karriär här...

Nu blir det House och

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du gör mina dagar med ditt aktiva bloggande ;) Haha, till helgen kommer vi ha så grymt roligt att kvällen kommer gå till historiens bästa kväll! (Y)

PUSSS

2008-10-20 @ 16:58:39
URL: http://katarinalonnberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0