Tagga, tagga, tagga!

Ikväll blir det röj!

Blir en repris på badet och om vi har ens hälften så kul som vi hade sist kommer det bli KUNG!

Blir nog till och med ännu fler den här gången så det kommer bli trångt i bubbelpoolen men som jag har sagt förr så är trångt=myyysigt ;)

Idag var jag först inne i stan med mamma och tog livmodershalscancervaccin (shiiit vilken långt ord det blev)
sen så shoppade vi lite grejer till lägenheten :)

Sen så kom mamma och pappa hit och skulle fixa antennen så att vi fick tv och det gjorde dom med bravur :) fick till och med kanaler vi inte borde ha här ;)

Nu sitter jag i bara handuk (trots att jag inte har duschat) och väntar på torktumlaren...
Har liksom inga kläder att ha på mig så jag får sitta här spritt språngande naken :P

Hockey på tvn också men det går inte så bra för mitt älskade brynäs :(
ligger under med 2-1 mot rögle nu :(
Bara 5 minuter kvar nu också men jag ger inte upp ;)

Skriver om hur kul vi hade ikväll sen :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0