Vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Dagen idag har varit upp och ner bland känslornas värld.
Först var allting jätte bra sen på bussen hem så åkte det ner fort som faan men ett besök på mc service med Elin<3 gjorde att det gick upp igen ;)

Längtar som fan tills sommaren när jag och Snyggbella ska spendera 4 veckor i Tyskland :) Kommer bli helt jävla underbart!

Nu sitter jag hos mina underbara systrar och pratar om livets problem...

Lördag kommer iaf bli grymt och då ska alla problem vara bortblåsta kan jag säga :)

Har inte så mkt att skriva nu för jag måste vara lite social med mina underbaraste också <3

Om nån känner att dom har lite för mkt pengar får ni gärna fylla på min telefon :)


Du får gärna förklara hur du vill att jag ska bete mig för att du ska vara nöjd! Hur jag än gör så får jag ju bara en massa jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0