Ballar av stål :D

Ballar av stål är bra :D

Nationella prov och pedagogiskt ledarskap är mindre bra måste jag säga :(


Idag slutade jag skolan kl 11 men inte fick jag åka hem i tid för det inte...
Hade körlektion 12.30 och sen kände jag inte att det var någon idé att åka hem så då fick jag ränna runt på stan med sveriges tyngsta väska i många timmar tills klockan blev 17.30.
Som tur var hade jag Bella som gjorde mig sällskap :)
Och snäll pappa som skjutsade mig till hudikgym sen har hon också :)

Kul är ju iaf inte att min kära mobil har gått sönder.
den går inte att ladda så då går den inte att använda heller precis...
Så jag får ha min gamla nokia som inte heller fungerar så värst bra tills jag har fått den lagad.
Det är vid såna här tillfällen som man ångrar att man köpte mobilen på nätet.
Annars hade jag bara kunna gått och lämnat in den imorgon men nu måste man skicka massa mejl och fjolla sig.

Köpte iaf ett par skor idag men nu får jag hålla i plånboken ett tag innan det här slutar illa!

Nu blir det lite mer ballar av stål och sen blir det nog sängen :)

God natt mina kära medmänniskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0