Lördag :D:D:D

Ikväll är det fest, fest, fest och jag är taggad, taggad, taggad!
Det är i näsviken det händer ikväll folket ;)
Hoppas vi ses där :)

Igår var det en lugn kväll :)
Kollade på så ska det låta, talang och sen bara var uppe hos Johnny :)

Kvällen ger mig dock lite ångest måste jag erkänna...
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig :S
Jag skulle verkligen behöva en ny garderob men men jag får väl dra på mig någon gammal trasa :)

Min sommar ser lite ljusare ut ekonomiskt nu när jag fick veta att jag får tillbaka pengar på skatten :D
Jag skrek rätt ut som om jag hade vunnit en miljon :P

Nä nu måste jag handtvätta.

Tonight's the night we're gonna make it happen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0