Måste himlen falla ner vill jag att det sker bejbi,

över landet där igenting hänt.

Nu sitter jag och väntar på min kära mor :)
Ska få åka bil till skolan idag och det är nice :)

NU är det nästan helg :)
Bara 5 timmars skola kvar och sen så smäller det :)

ska till stephanie och öva idag efter skolan :)
Idag ska vi kolla lite på hur vi ska ha håret :)
Jag ska ju vara modell åt henne i hennes projektarbete :)

Och imorron är det världens artonårsfest :)
det ska bli superdupernice :)

Jag ska kanske köra in till skolan idag men jag vet inte om jag vågar när anna är med plus att jag borde plugga i bilen in :)
Vi får väl se hur jag gör :)

Nä nu ska jag borsta tänderna och fara in mot bromangymnasiet :)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0