Sista april :)

Nu har jag slutat,
eller egentligen så slutar jag väl kl 14.15 men eftersom jag var smart nog och glömma mina joggingskor hemma så det blir inget coopertest för mig inte.
Nu sitter jag och väntar på att anna ska ringa så ska jagt följa med henne och äta :)

Eftersom jag fick en snilleblixt ta en körlektion 16.25 på självaste sista april så får jag sitta här och tröka tills dess...
Hoppas anna har långt hål :)

Ikväll blir det grillning och fest för hela slanten :)
Det blir nice, nice, nice :)

Blir långbord uppe på skolbacken så det blir nog väldans trevligt :)

Sen i helgen ska jag nog bara ta det väldigt lugnt och förhoppningsvis få jobba litegrann på söndag och kanske på lördag också :)

Jag håller tummarna :)

Nu ska jag leta upp mina kära vän :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0