Ikea :)

Impulsresa till ikea idag med mamma och pappa :)
Jag blev glad och mitt rum börjar bli riktigt bra nu ska jag säga :)
Fick även ett par skor och det är ju aldrig helt fel liksom :)

Kvällen är fruktansvärt oplanerad och just nu börjar jag tro att jag kommer växa fast i min säng!

Vill träffa folk men va fan!? Jag bor ju trots allt i Ilsbo så jag ska ju verkligen inte ha för höga förväntningar.

Jag har abstinens.
Sjukt faktiskt!

Mina föräldrar kan vara riktigt underhållande ibland.

Hoppas på att få in ett golv och mitt nya skåp/spegel dom närmaste dagarna.

Musik gör mig glad och trött.

Anna är tråkig!

Kul lördag (Y)

Nu ska jag styra upp det här livet

Hörs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0