Klippning :D

Idag ska mitt hår äntligen bli bra igen :)
Har kört mössa eller uppsatt alldeles för länge nu så nu ska jag äntligen klippa mig :)
Vet att det kommer bli bra också :)

Idag är Anna själund ledig från skolan :)
Lyckades bli fri alla lektioner :)
Nästan iaf.... har egentligen trafikteori kl 3 men då ska jag klippa mig så den klipper vi ;) (fyndig idag är jag också)
På fredag är jag nästan också ledig... Har en lektion som börjar kl 2 :)
Måste tyvärr gå på den också för vi har genomgång till provet och det vill man ju inte gärna missa liksom :P

Ikväll blir det till och plugga matte så det står härliga till eftersom jag har matteprov imorgon :(
Hade tänkt plugga matte hela dagen eftersom jag ändå klev upp kl 7 för å åka hem från hassela men sen när jag kom hem somnade jag igen och vaknade inte förens kl 12 så då blev det inte så mkt pluggning ändå :(
Men men smällar jag får ta ikväll :)

I am... sasha fierce och funhouse är bra album det ska jag säga :)

Nu är det en halvtimme kvar tills min buss går och jag har inget och göra.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0