Måndag igen.

Jag vet att ni tycker att det är roligt att jag är så aktiv här på bloggen :)
Ska försöka skärpa till mig för eran skull.

Helgen har mest handlat om rally :)
Jag och Mickepicke lyckade ju till och med vinna våran klass :) det är grejer det vettu :D

Nu sitter jag med nån som lätt skulle kvala in till glada hudik teatern.
Tror hon går under namnet Anna Lönnberg.

Snart så blir det en ny sambo för Anna Sjölund.
Ska bo med min kära bror igen och det ska bli riktigt nice det :)
Han är bra min bror! :D
Så på söndag blir det vi två som bor på bergsjövägen 10 :)
Kom och hälsa på vettja :)

Snart blir det till och åka in mot stora staden och träna lite Bodystep och afropowerdance :D
Sen ska jag kanske spendera lite quality time med Kätarinä Lönnberg.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0