Söndag.

Sista dagen på friheten och än en gång blir man påmind av hur kort helgerna är...

Dagen har spenderats på glysis där man såg ilsbo gå vidare till semifinal men där tog det tyvärr stopp.
Men tycker dom ska vara riktigt nöjda iaf!
Vet inte hur många år sen Ilsbo sk var i semifinal i glysis cup.

Det finns även några andra ilsbo bor som har presterat på sina håll som jag tänkte nämna

Christoffer Eriksson som slutade på en 47 plats i junior vm i skidskytte borta i candada! Bra jobbat!
Och Kotten som åkte och vann rallyt borta i Ryssland :)

Var också hem till mamma och pappa och åt idag :) Det var gott och jag är fortfarande mätt :P

Måste även nämna att våran hund i dag blev Jaktchampion :) så nu är han både Utställnings och jakt champion.
Duktig hund det ;)
Dom vann faktiskt hela jaktprovet :)

Ikväll har jag översatt en tysk text till svenska och nu sitter jag och njuter av twilights soundtrack :)

Är fortfarande stolt över att jag har städat både mitt rum och min garderob! Båda såg ut som krigsdrabbade länder med kläder exakt överallt förutom där dom skulle vara :P
Och imorron ska jag och pappa måla min byrå som ska in och sen ska jag och mamma shoppa lite saker till mitt rum också :)
Om min kära kusin kunde få tummen ur arslet och lägga golv som han skulle göra för ett halvår sen skulle jag också bli glad :)

Jag ska gifta mig med Rob pattison bah så att ni vet!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0