Sluta snöa!!

Jag har tråkigt, som man brukar på söndagar...

Jag vill att det ska sluta snöa NU, GENAST!
För om det slutar snöa får jag in mitt golv ikväll :D
Om det fortsätter snöa får jag inte in nåt golv :(
Nu snöar det bara lite så jag håller tummarna :)
GOLV GOLV GOLV!

Ligger i sängen nyduschad och deprimerad.
Jag har nånting emot söndagar ändå in i benmärgen!

Finns aldrig nånting å göra och om man kommer på nånting går det inga bussar. Tack för det!

Imorgon hoppas jag att jag får tillbaka mitt matteprov. Dany brukar ju vara snabb och rätta men kanske är lite väl postivt tänkande och tro att han ska ha gjort det i helgen.

Gårdagen slutade lika segt som den började.
När jag äntligen fick upp arslet ur sängen så gick jag över till kattis och tittade på Amercian funniest home videos och sen gick jag upp på skolbacken till joel en sväng, hann nästan inte mer än å komma dit så skulle dom ut på krogen så då fick jag gå hem igen :P
Så då gick jag till kattis och hann nästan inte mer än å komma dit så skulle vi gå upp till skolbacken igen, denna gång till Martin. men när vi typ är utanför Martins lägenhet så får kattis ett sms där det står "ändrade planer, vi ses hos patrik istället" så då var det bara å vända på klacken och gå dit istället.
Där var det trevligt och jag och Kattis roade oss själv väldigt duktigt och hade mycket å skratta åt i vårat hörn :)

Sen skulle vi åka in till stan men jag och kattis kände inte för å trängas i en överfull bil så vi sket i det och gick hem till mig istället, drack te och somnade framför en prinsessas dagbok.

Äta hos mor och far eller hemma?
Bestäm!
 Pöss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0