10/1-09

Seg dag idag.
Klev upp halv tre :S
Skönt med sömn vet ni.
Sen har jag suttit här sen dess bah.

Igår rocka  vi loss på guitar hero world tour hos löbbasarna (löbbas i plural blir konstigt)
Vi var grym :)
Sex drugs and rock'n'roll.

Sen åkte vi till sandra och pontus och spela rockband istället. Stor variation huh?
Men dit kom det lite fler folk på nattsidan.
Så till slut var det jag, anna, johnny, sandra, pontus, joel, manne, martin, kotten och sist och minst kattis :)
sandra bjöd på en skitgod sallad och vi blev kvar där ett bra tag.

När jag tillslut kom hem såg jag en skit hemsk film som heter Aurore. Usch jag blev så arg och illa tillmods!
Det handlade om en lite flicka som blev misshandlad till döds av sin pappa och sin styvmor.
Usch, usch, usch!
Om ni har sett an american crime och tyckte den var bra borde ni se aurore också för den är bättre.
Funderar på om jag ska ladda hem the girl next door också eftersom den också ska vara i samma stuk.
Nån som har sett den och har nån åsikt?

Ikväll blir det lugnt och tidigt för imorron är det rally som gäller.
Ska läsa micke till vinst där nere i bollnäs.
Hur långt är det till bollnäs nån som vet?

Jaja nu har jag skrivit ett tillräckligt långt och ointressant inlägg så 
 
heeej då!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Från Forsa äre 8 mil till bollnäs :D

Lycka till på rallyt då !

Syns i morgon får jag hoppas !

2009-01-11 @ 09:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0