Fi faan.

Snörvlar, fryser och mår piss!
Har 38.6 i temp och ska jobba om en halvtimme.
Toppen :D
Jag vill ligga i soffan och sova och titta på film hela dagen ju!
Som tur är jobbar jag bara 4 timmar så det ska jag väl stå ut med hoppas jag...
Får sitta hela dagen eller nåt.
Usch hoppas det kommer en kund på hela dagen.
Nä nu får jag sluta tycka synd om mig själv tror ja.

Igår var det först födelsedagsfest hos manne som fyllde 26 Grattis på honom :) Var ett jävla gäng där faktiskt :)
Sen bar det av för vissa till stan, vissa på pubkväll i ilsbo och vissa till fredrik :)
För mig bar det av till fredrik :) Dit kom alla andra också i stort sett fast senare :)
Sen hem och sova vid typ halv 3-3 och sen vakna halv 10 imorse och må piss, riktigt piss tillochmed.
Vissa fortsatte festa ännu längre uppe hos manne men jag kände att jag måsta gå hem... 

 Nä nu ska jag försöka fejka lite pigghet och göra mig klar till jobbet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0