Home sweet home

Då var man hemma igen då efter en underbar vecka i storhogna med brudarna :)
Det var jävligt nice.
Bodde 7 tjejer i en husvagn, cosy ;)
En natt var vi till och med 8.
Trodde att vi skulle mörda varandra första kvällen men det gick faktiskt jävligt bra :)

Nyår spenderades med grabbarna i rätan :D Nice, nice.
Vi hade ju dock inga fyrverkerier men vem behöver det när man kan starta skotrarna och börna loss ;) Haha sjuka människor!

Stannade i rätan över natten också och blev kvar det långt in på eftermiddagen eftersom hon som skulle köra bilen tillbaka mådde mindre bra :P
Sen åkte jag, kattis och Anna (eftersom dom andra brudarna var tråkig och åkte hem till ilsbo) direkt till vemdalen och käkade pizza.
Kände mig jävligt snygg när jag kom in med gårdagens smink och håret stog åt alla håll och som pricken över i hade jag mjukisbyxor, vita strumpor med rosa prickar på och pumps. Mm lovley.

Annars spenderades kvällarna med After ski på skalet och bastning i rätan eller en tripp till vemdalen och hälsa på dom andra grabbarna :)

Hur som helst har vi haft en jävligt bra vecka som ska göras om nästa år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0