Onsdag.

Fick verkligen en toppenstart på dagen idag.
Skulle åka med min kära mor till skolan idag och det var ju skönt :)
Det som var mindre skönt var att jag vaknade när min kära mor ringde och sa att hon åkte hemifrån sig för att komma och hämta mig.
Och för er som inte vet vart dom bor och vart jag bor kan ja säga att det tar absolut max 5 minuter att åka från mamma och pappa till mig.
Paniken!
Slet åt mig kläderna som låg närmast, satte upp håret med en stor klämma och sminkade mig i bilen på väg in.
Så nu känner jag mig skabb, skabb, skabb.
Vad har hänt med mig?
Jag brukar aldrig sova över och nu har jag gjort det två gånger på samma vecka!?
Oj,oj,oj får hyra in en arme' som kommer och väcker mig om mornarna snart.

Idag ska jag spendera alla min tid på skolan. Har schema från 8-17.20 men hoppas verkligen att vi får sluta tidigare.

Har svenska nu men jag har som vanligt ingen ork å jobba så då är bloggen min ända utväg!

Snart ska vi ner till aulan och lyssna på I-vals information och sen har vi Juridik och sen mina damer och herrar har jag 3 timmars hål, nån som vill ta en fika eller äta lunch på stan?
Isf hör av er!

Nu ska jag kanske ta mig i kragen och jobba på sista 10 minuterna.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0