Torsdag

Jaha då var man klar för dagen i skolan men man gör ju allt för sina vänner så jag tänkte spendera två timmar extra här för att vänta på Johanna innan det bär av till Hudikgym för ett efterlängtat bodýjam pass.
Sen blir det hem och typ sova eller nå.
Förstår inte hur jag kan vara så jävla trött hela tiden usch!"
Och inte får jag sova ut på lördagt heller... nej nej då blird et väl till och kliva upp typ 6 eller nå för då är det dags för rally igen :)
På hemma plan den här gången.
Monitorrally i ilsbo.
Och nu jävlar ska det bli vinst för mig och micke picke.

Måste bara slänga in ett boktips också.
Det är Stephenie Meyer böckerna.
Har läst första "om jag kunde drömma" och är nu inne på tvåan "när jag hör din röst".
Ni som itne vet det så är det dom här böckerna som är filmen twilight.
Eller ja just twilight är ju första boken men men...
Tittade på halva filmen igår också och ska se resten sen ikväll men ojojoj vilken besvikelse.
Dom har ju kapat bort halva handlingen allt är bara fel fel fel fel!
Det är alltid dumt och läsa böckerna först men va fan har regissörerna tänkt på?
Nä doim ska jag ta mig ett allvarligt snack med.

Nä nu ska jag vara lite duktig och plugga matte till johanna slutar.

Hörs sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0