Trött, slut och less.

Sitter på skolan nu och ska egentligen hålla på med nått konstigt arbete i svenskan men jag hittar inte orken.
Om man tänker på mitt föregående inlägg så skulle man ju junna tro att jag skulle jobba på utav bara fan med allt i skolan nu men när man inte har orken och det inte går nå bra så funkar det liksom inte...
har ju ända till v 13 på oss så va fan :P

Igår var det en lugn dag när jag borde ha tagit tillfället i akt och gå och lägga mig tidigt men så blev det såklart inte.
Ställde mig och laga lite mat vid typ halv tolv istället.
Vaknade imorse och trodde inte att det var sant.
men det som fick upp mig var tanken på hur läänge jag kunde sova imorgon.
Men det sprack också för då måste jag kliva upp typ 8 iaf!
För då börjar jag och johanna våra pass på hudiksbiffställe nummer ett, hudikgym.
Det kommer bli vi, stadtvakter och andra wannabe bodybuilders.
Är taggad samtidigt som det är lite ångestfyllt å lämna kraftvalvet, har trivts jättebra där men samtidigt så känner jag att jag inte kan fortsätta träna där när alla mina pass försvinner så jag har inte så himla mycket val faktiskt.

Så imorgon flyttar vi alltså.
Premiärpasset blir afropowerdance.

Ikväll blir det hummer hemma hos mamma och pappa, and i like it.
Eftersom jag inte fick nån hummer på nyår så tar jag igen det nu istället :)
Sen ikväll blir det nog bara deg känns det som :)

Nä nu ska jag väl försöka så nånting gjort dom sista tio-20 minuterna.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tss,jag märkte det jag med.. Men jag kan nog inte hålla mig.. det var liksom som klappat och klart när det fanns just två platser kvar, just på afrodancen liksom :) PUSS

2009-01-16 @ 10:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0