Vad ska jag göra med mitt liv?

Jag har ångest!
Tack för det Erik och Jimmy!
Dom har gett mig ångest inför framtiden.
Det är först nu som jag har förstått att det jag gör nu är helt avgörande för vad jag ska göra sen.
Usch!
Först gav dom mig ånget för högskolan! Hur ska jag komma in när dom linjer jag vill gå kräver typ 19.80?
Och när och hur ska jag bestämma mig för vad jag verkligen vill gå!
Sen gav dom mig ångest för jobb!
Vad vill jag jobba med?
Eller egentligen vad vill jag helst jobba med.
Har massa idee'r om allt möjligt jag vill gå men jag kan ju aldrig bestämma mig!
Jag avundas verkligen såna som har velat bli samma sak sen dom var små!
Jag trodde att jag skulle vara en sån människa men jag är tydligen inte det!
Jag har iof en tanke som har varit med mig länge och det är psykolog men jag vet inte om jag verkligen vill det.
Faan vad svårt det är!
Ja, jag vet att jag är töntig som gnäller över det här när jag har ett och ett halv åt kvar av gymnasiet och sen ska jag göra massa annat roligt innan jag pluggar vidare men som sagt; det är vad jag gör i gymnasiet som bestämmer hur det ska gå sen.
Läser jag rätt kurser?
Har jag tillräckliga betyg?
Åhh

Nä nu får det bli lite vänner så min hjärna kopplar bort det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0