Tyskland dag 17

Förlåt, jag har varit lat!
Ingen uppdatering på 4 dagar..
Men nu så :)

Vädret här i Friedrichshafen är väldigt opålitligt måste jag säga...
För ungefär en timme sen så låg jag och Bella och solade nere vid bodensee...
För ungefär en halv timme sen så cyklade vi hem och var genomblöta av regn!
Det VRÄKTE ner och jag var blöt från topp till tå...
Bellas rygg ser förövrigt ut som en polkagris eftersom hon har brännt sig och märkena från snörena på bikinin är väldigt fina :)


Jaja, vad har hänt sen sist då?
I förrgår så hade vi lite grillfest här utanför och det var väldigt, väldigt trevligt :)
Synd bara att man måsta upp och jobba dagen efter men det gick bra det med :)

Idag och imorgon är jag och Bella ledig och det är nice :)
Hade ju tänkt gå ner på stan ikväll då men vi får se hur vädret hade tänkt att vara...
Hoppas att det ordnar upp sig :)

Sjukt kort tid kvar nu.
Ledig 2 dagar, jobba 4, ledig 2 och sen jobba 4 och sen åker vi hem :S
Jag längtar samtidigt som jag vill stanna kvar här.
Men jag vill faktiskt hem till mina älskade vänner och min kära familj.
Och hem och fylla 18 :)

Vädret har varit bra länge nu men det åskar väldigt ofta här måste jag säga... Men det är mysigt :)
Solen har iaf varit framme typ 4 dagar i sträck eller nånting nu :)
Vi skulle ha tagit oss en trampbåt och trampat ut idag igen men det satte regnet stopp för.
Vi får ta det imorgon istället :)

Imorgon kanske vi ska gå ut och äta med Elisabeth också :)
Och på söndag ska Michael ta med oss till någon stad här brevid och visa oss runt lite :)
Det blir nog roligt och trevligt :)

Nu kommer jag inte riktigt ihåg någonting mer som har hänt så nu får vi nöja oss :)
Ska skärpa mig med uppdateringarna hädanefter (försöka iaf).

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0