Tyskland dag 18

Idag var det vaarmt igen så det blev sol och trampbåt :)
Det var nice men den här gången körde jag på solskydd där ute i trampbåten så jag slapp brännan ;)
Sen har jag och världens bästa Bella legat och kollat på ten inch hero :)
Den var bra  :)
Ikväll ska vi ut och äta med Elisabeth som jag skrev igår :)
Det ska bli jättemysigt :)

Den nya killen kom idag också.
Har inte pratat med honom än men han ser rätt rolig ut.
Först när jag såg honom så trodde jag att det var en tjej...
Men det var tydligen Sebastian.

Nu är det bara 1 vecka och 4 dagar kvar tills vi åker hem :)
Det är bra i Friedrichshafen men jag längtar faktiskt hem mer och mer för varje dag.
Men nu är det inte så långt kvar alls :)

Imorgon blir det jobb igen...
Men det ska nog hinnas med lite sol på lunchen också :)
Måste ju jobba på brännan.
Går lite segt dock men men...

Nu jobbar vi 4 dagar sen är vi ledig 2 igen :)
Det är rätt överkomligt :)
Speciellt eftersom vi är ledig nästan hela dagarna även när vi jobbar :)

Nä nu måste jag göra mig klar så att vi är klar när Elisabeth diskat färdigt :)

Saknar er där hemma!
Hoppas allt är bra!
Ni får gärna lämna en liten gullig kommentar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0