Tyskland dag 19

Idag var det hard work, work.
Först disk och glasgång som vanligt men sen du...
Sen fick jag springa upp och ner för två våningar med massa jäkla stolar.
Det var varmt, benen blev stum och det kändes som om jag var på gymmet ;)
Men men, jag brukar ju säga att jag älskar gratis träning så nu fick jag stå för mitt ord :)

Sen slutade vi vid tio i tolv och då la vi oss här i Bellas säng.
Sen ringde Frau Heldele och bad oss komma ner.
Fick först skriva namn, adress och personnummer och sådär.
och fick glass :)
Trodde då att det var allt men icke sa nicke.
Hon ville nämligen också ge oss lön!
JA! LÖN!!
Vi har ju tillochmed skrivit på en överenskommelse om att vi går med på att arbeta utan pengar.
Men jag klagar inte!
165 euro mer skadar liksom inte mig :)

Ikväll ska jag och Bellsan ha mysfilmkväll :)
Bara ta det lugnt och myspysmysa :)
Lite Baconchips och salta kex blir det nog också :)

Jag vill hem!
Jag vill hem och ta hand om mina kära vänner!
Jag vet att det bara är en vecka kvar men jag vill pussa dom nu!

Men först ska jag och Bella ha en till vecka med spiel und spass!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Om du bara visste hur mycket jag saknar dig, kom hem nu! <3<3<3

2009-07-03 @ 20:21:45
URL: http://katarinalonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0