Tyskland dag 24

Slappdag...
Vädret är inte det bästa och Bella är nere på stan.
Så jag tar tilfället i akt å plugga trafikteori :)
Måste ta tag i det nu kände jag.
Inte det roligaste projektet men det är rätt lungt ändå :)

Nu är det bara typ 5 dagar kvar tills jag äntligen åker hem till Sverige igen!
Jag har inte världens hemlängtan så att jag störs av det men jag vill ändå verkligen hem nu!
Men 5 dagar är ju ingenting så det kommer gå fort :)

Ska försöka få med mig Bella ut ikväll iaf :)
Gick ju inge vidare med våra planer igår så vi får försöka ikväll istället :)
Lite glass blir det nog iaf :)
Sjukt mkt jag måste ha gått upp i vikt här...
Gör ju inget annat än å äter glass, chips och salta kex ju!

Men det kan jag ta tag i när jag kommer hem igen :)
Eller i ett annat liv :)

Tror jag ska ta och slå en signal till pappa senare också :)
Han är ju alldeles ensam hemma nu när mamma tog sitt pick och pack och for till Paris :)
Så jag måste kolla att han överlever ;)

nu ska jag slappa en stund till :)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0