Tyskland dag 25?

Kan vara dag 25, jag håller liksom mest räkningen på att det bara är 3-4 dagar kvar tills vi åker hem :)

Nu har jag precis slutat jobba och jag, Bella och Martin sitter och tittar på lite tv och umgås :)

Tyskland verkar vara deprimerad för att vi ska åka eftersom det bjuds på regn varje jävla dag!
Jag blir arg!

Idag har vi jobbat, varit på stan, kollat på fil och sovit...
Det är ungefär så alla våra dagar ser ut om jag ska vara helt ärlig.
Iaf när det är så dåligt väder eftersom hela staden går i ide om det regnar...

Nu är det inte långt kvar tills Anna Maria Emelie Sjölund fyller 18 år!!
Som jag har väntat!
Året man är 17 är helt seriöst det längsta året man någonsin upplever...
För det är så mkt roligt man får göra när man är 18...
Körkort, bestämma över sig själv, gå på krogen :)
Give it to me baby!

Imorgon så blir det först jobb och sen förhoppningsvis Beach club om det inte regnar.
Sen på lördag så har Martin bestämmt att vi ska ha lite party eftersom vi åker hem :)
Sen söndag blir det till å packa och kanske grilla marshmallows bara jag och Bellsan :)
Sen på måndag! MÅNDAG! Åker vi heeeeeem!!!
Ser ni vad lite tid det är kvar eller!!??
Helt sjuuukt!

Nu ska jag umgås!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0