I know you've missed me ;)

Okej nu var det ett tag sen jag skrev någonting men det är bara för att jag har haft så himla mkt annat för mig.
Men nu kommer en liten uppdatering.

Jag hann klart med alla mina 8000 skolarbeten i tid så sen bar det iväg till Turkiet och det underbara Alanya.
Veckan var sjukt jävla sjukt underbar!
Går helt enkelt inte att förklara med ord!

Hem igen söndagmorgon 04.00 och sen dess känns det mest som att jag har legat i panikångestattacker för att jag inte är i Alanya längre.
Jag och Westin håller seriöst på att gå under.
Men om våra planer blir av så är vi tillbaka i höst :D

Nu har jag iaf sommarlov och imorgon tar mina kära vänner studenten!
Sjukt egentligen.
Har iaf lagt ner en förmögenhet på rosor idag känns det som. Men det är dom väl värd ;)

Ikväll blir det nog inte allt för mkt som händer ska kanske åka på korpfotboll och kolla på när ilsbograbbarna bryter benen av sig.
Ska upp typ 05.15 imorgon och locka håret på Elin så det blir säng tidigt.

Nu ska jag gå och fixa och dona med lite andra saker.

Ni fick en liten uppdatering iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0