Jag är synsk.

Åkte på fotboll och tror du inte på faan att jag fick se en ilsbokille bryta benet?
Jag vill ju bara understryka att det här är korpfotboll jag snackar om inte mina kära gröna krigare i Ilsbo sk.
Nej nu är det sjölins smide som är i farten och ska göra fotbollskarriär.
Martin och Patrik hade då iaf bestämt sig för at föra in lite mer ilsboblod i laget utöver Manne denna match och dom började starkt när Martin sköt in 1-0 målet efter en snygg zlatan-klack från Patrik. (efter lite mål hit och mål dit slutade matchen 3-3)

Jaja tillbaka till benbrottet,
i mitt tidigare inlägg så skrev jag ju att jag kanske skulle åka och titta på korpfotboll och se ilsbokillar bryta benen av sig.
Jag trodde dock inte att det skulle bli verklighet.
Men jodå!
Halvvägs in i sista halvleken så ligger helt plötsligt Patrik ner på plan.
Förstog inte vad som hade hänt eftersom han stog där helt själv.
Antog att han hade fått kramp (dom här lagen har ju inte direkt legat i hårdträning de senaste 5-10 åren) men det slutade med att Högberg fick köra in med dodgen på planen (självklart sirentutan på) och sen skjutsa upp Patrik till akuten.
Trodde dock att det bara var en stukning men fick i senaste rapporten höra att han fick åka hem med gipsad fot.

Tror jag ska sluta skriva mina olycksbådande framtidsvisioner här ¨på bloggen eftersom dom verkar slå in ;)

Var iaf på halkbanan idag
och det var kul!
Inte alls som jag trodde men mycket roligare :)

Nu blir det verkligen sängen eftersom jag ska upp i ottan imorgon.

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0