Tyskland dag 1 och 2 :)

Ja då var vi här då och det är sehr gut!

Jag och Bella bor i en lägenhet med 3 tyska killar, som inte verkar banga på fest i första taget om man säger så ;)

Första dagen på jobbet idag också.
Började klockan åtta och torkade disk som i stort sett redan var torr.
Sen fick jag gå med Robert och Martin och torka dörrar.
Och eftersom dom är så jävla lat så var det mer paus än arbete.

KL 12 så slutade iaf jag och Bella jobba.
Vi väntade till kl 13 och åt lunch och sen gick vi ner på stan med 2 av killarna vi bor med och nån annan snubbe.
Fin väder blev det då också :)

Har redan lyckats bränna axlarna och då var jag ute i typ 3 timmar, max.

Var upp i något torn också.
Högt var det och jag var rädd.

Sen började vi jobba igen kl 18 och jobbade till typ 20 kanske. Nu sitter jag och dricker lite öl och lär dom tyska killarna lite svenska.
Dom tycker ordet fick är skit roligt för det betyder tydligen knulla på tyska.
Så dom skrattar som fan när jag säger "jag fick en hund"

Språket går bättre än väntat och jag kommer vara grym på tyska efter som här vekorna :)

Jag orkar inte ladda upp bilder men det finns på isabelbrink.blogg.se

Hörs imorgon 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0