Tyskland dag 10

Idag blev det lite mer shopping.
Vad kan man göra i det här vädret utom att supertröstshoppa?
Idag blev det två tröjor, en skjorta och två par skor :)
Allt förutom skjortan var på rea så det blev inte så fruktansvärt dyrt (du kan vara lugn mamma!)

Tiden går så sjukt snabbt här borta i Tyskland.
Det är fan inte alls långt kvar nu!
Fast om jag ska vara riktig ärlig så längtar jag faktiskt hem litegrann.
Eller inte hem men till människorna som finns hemma!
Jag vill göra allt som brukar göra på somrarna!
Jag vill ha min egna vardag!
Men lite till kan jag nog faktiskt tänka mig att stanna i den här vackra staden.
Om soljävlen kunde titta ut någongång ibland så skulle allt vara fulländat.

Idag var ju jag som sagt ledig så jag har lagt ner lite tid på att plugga trafikteori (klapp på axeln på mig själv)
och nu sitter jag helt ensam medans Robert och Bella är nere och jobbar :)

Jag längtar till min födelsedag!
Jag är som ett litet barn!
Jag tror verkligen att en helt ny dörr ska öppnas bara för att jag fyller arton!
Yeeeaaaah!
Körkort och krogbesök, Here I Come!
Och Mamma och Pappa, snart har ni ingen makt över mig och mitt liv! ;)

Jaja nu ska jag nog vara lite duktig igen och plugga trafikteori och sen tänker jag nog försöka dra med mig Bella ner på stan efter hon har jobbat :)

Någor måste man ju göra för att trotsa vädret :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0