Tyskland dag 11 och 12

Hann inte riktigt med att skriva blogg igår så jag kör en dubbeldag idag :)

Dagen igår började med jobb igen :)
Disktorkning och golvputsning.
Sen lunch och sen in till stan med Bella och Robert.
Dom skulle fixa och dona lite med deras telefonkort och jag följde med som moraliskt stöd :)
Sen åt vi glass, vad annars liksom ;)
Promenerade runt litegrann och såg lite mer av Friedrichshafen.
Sen hem och toksova eftersom jag kände mig som en klubbad säl.
Sen ner och jobba igen :)

Senare på kvällen skulle vi ner på en pub nere på stan så efter jobbet blev det rätt stressigt och hinna göra mig klar men eftersom jag är superwoman så klarade jag mig galant :)

Puben var iaf nice så dit ska jag och Bella ikväll igen :)
Vi är ledig hela kvällen och hela helgen!
Det är superduperskönt!

Nu ligger jag i Bellas säng och väntar på att det ska bli dags för lunch och sen måste vi städa litegrann.
Sen blir det antagligen sova igen.
Men inte så länge för Mario ska bjuda på tårta och grejer vid halv tre så då måste man vara pigg och alert :)

Jaja nu ska väl jag kanske sova en kvart eller så ska jag städa.. har inte bestämt mig än...
Lutar nog åt städningen.(Duktiga jag)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0