Tyskland dag 3 och 4 :D

Igår var det först jobb för hela slanten men det är inte så speciellt ansträngande å torka disk egentligen så det går bra :)
Fyllde på läsk och godisautomaten gjorde jag också :)

När vi slutade klockan tolv gick jag och Bella ner på stan och kollade runt lite och jag köpte en jättegullig kjol :)
Hittade massa snygga t-shirts också som vi ska köpa någon annan dag.

Vi åt självklart glass också! Friedrichshafen har lätt bästa glassen i hela europa! Så jävla god.
Så vi åt sju kulor igår. Var!
Och jag har redan ätit 3 idag också.
Vi kommer bli tjock men det gör liksom ingenting ;)

Sen var det dags att gå tillbaka till jobbet och torka lite mer disk.
Efter det så tog jag och Bella en lååååååång promenad längs hamnen och det är så himla vackert här.
Helt sjukt. Vi gick förbi alla uteserveringar och kollade runt lite :)
Synd att det inte syns hur vackert det är på korten men ni får helt enkelt tro mig!
På hem vägen så hittade vi en igelkotte också :)

Sen hem igen och umgicks med Martin :) Robert har åkt hem i några dagar nu när han är ledig och Mario jobbar ofta sent så det var bara vi tre men det var nice :)
Vi drack lite öl och kastade pil, vi kommer lämna tyskland som grymma pilkastare.
Sen vid typ halv tolv kom Mario och då drack vi lite grogg :)
Bella måsta vara tråkig och gå och lägga sig ganska tidigt eftersom hon skulle upp och jobba men inte jag inte för jag har varit ledig idag :D

Så jag och Mario satt uppe till typ 03.20 och babblade och drack öl :)
Trevligt, trevligt!

Så jag sov rätt länge idag... Till 12 då Bella kom tillbaka från jobbet och väckte mig så vi kunde gå ut och sola.
Sjukt varmt idag men det gillar vi :)
Självklart så åt vi glass också :)

Imorgon är det Bellas tur att vara ledig och min tur att jobba själv med massa tyskar men det ska nog gå bra :)
Om Bella överlevde så överlever nog jag också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0