Tyskland dag 5

Nu har jag precis kommit hem från jobbet.
Fick ju som sagt jobba själv idag men det gick fin fint :)

Tog ganska lång tid på mig med allt jag gjorde eftersom dom nästan aldrig vet vad vi ska göra när vi är klar med det vi håller på med ändå så...

NU verkligen öser regnet när här kan jag säga!
Tyskland tar störtskur till en ny nivå!
Helt jävla sjukt mkt!

Men förhoppnigsvis så har det slutat tills efter lunch när jag och Bella hade planerat att cykla ner till affären och köpa lite viktiga saker som typ nagellack och hudlotion ;)

Det är tråkigt att inte vara hemma i sverige på midsommar!
Det får en att längta hem liksom.
Men jag överlever nog får jag hoppas :)
Hoppas alla har en bra midsommar där hemma iaf med mycket god mat och förhoppningsvis fint väder!
och självklart snaps!

Men tro inte att vi sitter här och har tråkigt för det! Vi tänker minsann visa Martin och Mario hur en svensk midsommar ska firas ;)

Nu ska jag gå och byta om och sen äta lunch.

Skriver mer sen :)

Pusspuss!

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0