Tyskland dag 6

Nu har jag precis kommit tillbaka från jobbet, blev ganska sent idag men men.

Ligger i Bellas säng och är tröööööttt! Bella är duktig och är ute och springer.
Jag är mest lat och tjock :)

Kvällen igår var kuul!
Vi lärde Mario och Martin små grodorna och prästens lilla kråka
eller försökte iaf lära dom det.
"Prästens lilla åka skulle ut osch oka"
Har inte skrattat så mkt på väldigt, väldigt länge.
Film på hela spektaklet finns på isabelbrink.blogg.se

Sen så körde vi ett tyskt öl spel som hette mäxle!
Hur kul som helst!
Och jag var en naturbegåvning så Mario fick dricka hela tiden.

Synd att man skulle upp och jobba idag bara så man fick ju ta det ganska lungt.

Idag mellan arbetspassen var jag tråkig och sov istället för att hitta på nånting men det får man vara ibland :)

Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt men det blir säkert också nånting roligt.
Tror jag ska hoppa in i duschen en snabbis iaf så får vi se vart det bär sen :)

Men här får ni lite bilder också :) Både från igår och dagar före det :)

 

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hoppas du har det bra därnere!! Saknar dig!! Pussen och kramen

2009-06-20 @ 23:06:16
Postat av: Mändie

mumma på han i lila tröja ;)

2009-06-21 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0