Tyskland dag 7

Redan 7 dagar!
Det är sjuuukt!
Känns som att jag har varit här i kanske 3 dagar.
Bara 3 veckor kvar nu iaf.
Känns lite tråkigt men jag kommer äkert vara less när dagen väl är här.

Idag fick vi iaf slå ihop våra arbetspass och bara jobba en gång istället för två.
Så vi jobbade från 8 till ungefär 3 kanske :)
Och sen har vi sovit, sovit och sovit.
Både jag och Bella var lite småtrött eftersom det inte blev allt för många timmars sömn inatt.

Nu funderar vi litegrann över hur det blir med våran middag eftersom normalt så brukar vi liksom gå ner och äta från buffen en halvtimme innan vi börjar jobba men nu så serveras det ju liksom ingen mat till gästerna för det är nästan inga här på söndagar.
Så då undrar vi hur det blir med våran mat.
Jaja, det märks väl antar jag.

Ikväll blir det nog väldigt, väldigt lugnt skulle jag tro.
Sängen tidigt.
Även att jag inte vet när jag ska börja imorgon.
För Frau Heldele sa att jag antagligen inte skulle börja kl 08.00 som vanligt men sen så träffade jag henne inge mer på hela dagen så nu vet jag liksom inte.

Det är rätt kul på dagarna när jag och Bella pratar med folket som jobbar här för man lyssnar när dom pratar också förstår man kanske hälften och sen hoppas man att Bells har förstått resten och om hon inte har det så får vi helt enkelt gissa oss till vad det var dom sa och hoppas att det blev rätt. Blir rätt mycket gissning.
Och man skrattar ofta med dom utan att ha en aning om vad man skrattar åt.
Men det är ganska charmigt tycker jag.

Bella är ledig imorgon och det tycker jag är ganska så jävla tråkigt men men jag får väl klara med själv helt enkelt.
Får ju iaf jobba med Elisabeth på kvällen och det är ju rätt nice :)

Nä nu ska jag försöka vakna till och göra nånting av den här kvällen också

HEEEEJ DÅÅÅ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0