Tyskland dag 9

(egentligen 10 men jag skrev inte igår och kl är fortfarande lite)

Igår så var det jobb och sömn som stog på schemat.
Jobbade till tolv och sen åt lunch och sen sov i typ 4 timmar med Bells :)
Känns som att vi slösar bort dagarna lite men vädret är ju så jävla pisspisspiss ändå så det finns inte så mt annat å göra känns det som.
Men det kan ju omöjigt vara dåligt väder i 4 veckor i sträck så jag hoppas det ordnar upp sig snart.

Det är ju inte nå jobbigt alls att det var hur fint väder som helst här innan vi kom....

Nu är iaf Bella och jobbar och jag ligger i sängen och försöka hitta orken å plugga trafikteori...
Blir nog how i met your mother eller någon film först och sen kan jag vara duktig :)

Ikväll kommer iaf Mario tillbaka och det är kul :)
Har varit lite halvtråkigt här nu när det bara är jag, Bella och Robert.
Inte för att Robert är tråkig överhuvudtaget men ju fler desto bättre :)
Nästa vecka ska det komma en ny CVs hit till oss och bo med oss.
Han heter Sebestian och spelar fiol.
Hoppas han är nice :)

Nä nu ska jag göra nånting.
Återkommer med dag 10 :)
Börjar sakna er där hemma mer och mer faktiskt!!

Tschüs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0