And here we go, monday again.



Måndag är verkligen min dag för såna här tillställningar som att uppdatera bloggar :)


Jag har kommit på en grej,
Jag vill vara rik, snygg och ha massa snygga kläder, smycken, väskor, skor och annat smått och gott.
Det är vad jag verkligen vill just nu :)
Helst skulle pengarna komma från nåt kul typ som å bli modell eller filmstjärna eller nå,
Men vad är glamour mot att bo i Ilsbo och ha ångest för att köpa en daim?
Men om nån känner för att skänka en slant så att jag blir ekonomiskt oberoende lovar jag att inte bli ledsen :)

Helg har varit jobb och plugg.
Men i lördags så var vi iaf på badet igen :)
Det var trevligt.
Sen stack vissa på krogen och vissa till Johnny för att spela rockband.
Jag stack hem :)

Kvällen skulle ha blivit garderobsfix men eftersom min bror verkar ha övergivit mig blir det nog inge sådant.
Mitt humör för kvällen är trött, less, fundersam och illamående (Y)

Pöss på er. (ska försöka att återkomma före måndag, no promises)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0