I party like a rockstar, I look like a moviestar.

Idag har jag varit jätteduktig :)
Har kört bil inne i stan jätte, jättemkt :)
Höll bara på att orsaka en trafikolycka! (Y)
Sket lite i högerregeln i en korsning men det gick bra ändå ju!
Dom såg väl på skylten att jag övningskörde.
Har första körlektionen på tisdag så det gäller å ligga i.

Sen blev det pizzan med lite folk och sen åkte vi runt i byn och jävlades lite med Martin men det förtjänade han.

Kvällen blir nog bara deg.
Skola imorgon (Y)
Blir nog till att plugga vägmärken ikväll kom jag precis på.
Jag orkar inte plugga in alla dagen innan så det får bli lite ikväll också:)

Igår var det först 18 års firande för westin igen med tårta och grejer.
Mkt mkt trevligt :)
Sen på kvällen bar det iväg mot hudik för att fira Sabrin och Elin högdahl.
En mycket, mycket trevlig kväll måste jag säga.
Tack för det brudar.

Sen när jag kom till ilsbo igen så åkte vi till Johnny där man blev kvar till kl 4 ungefär.
Diskuterade det mesta där på slutet.
Mycket trevligt där också :)

Nä nu ska jag hitta på nånting annat.
Ha det bäst!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0