Måndag åter igen.

Måndag verkar ha blivit min bloggskrivardag :)

Även denna helg har stavats rally.
Lördag begav vi oss upp till sundsvall och efter lite krockandes med andra bilar knep vi första platsen :)
Söndagen var det hemmatävling i kitte och när vi hade undgått att köra in i en bil och köra över 10 pers lyckades vi knipa första platsen även där :)

En mycket lyckad rallyhelg alltså :)

Nu ligger jag i sängen och väntar på att Kattis ska komma förbi så att vi kan gå upp till Annapanna och kolla på när hon städar :)

Så underbart det är med lov :)
Helt fantastiskt jävla underbart :)

Synd bara att fördjupningsarbetet i juridiken ska vara inne på måndag förmiddag :S ingen vet hur jag ska hinna...

Nu har jag en ny sambo iaf :)
Nu är det jag och brorsan som ska rocka den här lägenheten :)

Kan nån bestämma om jag ska träna eller gå på bio ikväll? :S

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0