Måns, my man<3

Gud vad den akustiska versionen av hope and glory är GRYM!
Tänk om han hade ställt upp med den istället, jodu det må jag då säga!
Hans röst och texten kommer fram på ett sätt som inte speglas i den vanliga versionen.
Sen att han är sjukt snygg när han sitter där med gitarren i handen gör ju inte direkt det hela sämre.

Nu ska jag snart åka in mot stora staden och köra ett pass och sen blir det till att övningsköra igen.
Gud vad jag kör mycket nu.
Det är nice.

Taggad för Josses/Elins/Johans/Tommys artonårs fest är jag också.
MYCKET.
Det kommer bli grymt (Y)

Imorgon har jag min första körlektion och jag är superduper nervös men jag hoppas att jag överlever.
Det ska jag nog göra.

Nu ska jag packa dom sista grejerna innan det blir hudik och bodystep.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0