Nåväl, hellre måndag än ingen dag!

Det blev måndagen som fick stå för uppdateringen även den här gången.
Jag älskar mornar man blir klar tidig på.
Så nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att mamma ska komma och hämta mig för att fara mot bromangymnasiet.
Man får en mycket bättre start om man slipper stressa och man blir mycket piggare :)

Helgen har varit bra :)
Först fredag var jag hundvakt och tjänade lite pengar :)
Fick besök på kvällen så det var inte allt för jobbigt.
Behövde gå ut med hunden 2 ggr och fick 300 spänn. Inte helt fel kännde min ekonomi.

Lördagen blev det middag med Anna, Kattis, Martin och Johnny :)
Tack för att jag fick komma brudar<3
Sen drog vi upp till manne och kolla på melodifestivalen.
Jag blev, vad ska man säga, lite hyper där på slutet men det var det värt :)
Sen när lägenhetsinnehavaren drog ut på krogen gick vi ner till Johnny :)
Där var det fortsatt trevligt :)

Söndag var som söndag brukar seeg!
Mat hemma hos mamma och pappa och sen film resten av kvällen :)

Nu ska jag borsta tänderna och sen åka mot skolan, men jag får iaf komma hem om ungefär 3 timmar igen :)

Kommentarer
Postat av: Anna:)

Det var kul att du kom:D hoppas du inte kännde dig som det femte hjulet!?

<3<3<3 pusspuss

2009-03-16 @ 16:08:08
URL: http://katarinalonnberg.blogg.se/
Postat av: Kattis

haha, gulligt att anna har min blogg som bloggadress ;p Det var trevligt iaf! :D <3<3<3

2009-03-18 @ 19:23:38
URL: http://katarinalonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0