Skola!

Jag har lektion i 45 minuter till och jag tror på fullaste allvar att jag kommer dö av hunger inom en snar framtid!
Jag kommer inte klara av det här.

Lyckades iaf övertala kära mor att jag skulle få komma hem till dom på våffelmiddag idag eftersom det är självaste våffeldagen idag :)
Längtar  :D

Sen blir det film med Katarina, Elin och Anna :)
Självklart hänger deras tillhörande spanjor också med.

Elin och Anna har ju spanskt besök nu..
Och jag tror jag har blivit kär i Westins inneboende.
Han är 17 år men ser ut som en 14 årig pojkbandssångare.
He's so cute!

Sandra som bor hos Anna ser så himla svensk ut så att det är läskigt.
Om jag inte visste bättre så skulle jag tro att hon var svensk och bara lurades att hon var spansk.
 
Vi ska iaf titta på barnhemmet eftersom det passar bra med spanskt tal :)
Äta semlor och kanelbullar ska vi också göra :)

Igår drog vi med dom på badet i iggesund så dom fick plaska av sig lite :)
Jag passade på att sola och trivas i bubbelpoolen :)
Det passade mig perfekt.

Skulle egentligen ha tränat lite step eller afropowerdance idag men med min rinnande näsa och en liten släng av feber så blir det inget av med det.

Jag har kommit på att jag måste få mod till mig och våga boka min första körlektion snart men jag vågar inte.
Jag kommer bara bli nervös och köra på nån gammal gubbe eller ett litet barn eller nånting.
I know it!

Ett STORT STORT STORT grattis till Elin Westin som klarade uppskrivningen alldeles nyss :D
Nu har du bara uppkörningen kvar.
Jag sätter allt jag äger och har på att du har den imorgon.
Stort lycka till hur som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0