Stockholm calling

Nu är det tisdag och det känns som att det borde vara torsdag eller nåt men men det är bara och bita ihop.

Börja kl 10 är aldrig helt fel känner jag :)
Är ju i stort sett pigg när man vaknar då :)

Gårdagen spenderades på skolan, sen hem och sova och sen in till hudik gym och köra aerobic fitness för första gången.
Skulle ha varit ett gammalt hederligt step pass men det fanns ingen instruktör till det så då fick vi köra aerobic istället.
Det var kul men inte nånting som jag kommer börja köra regelbundet.

Drömde mardröm inatt också.
Usch, man vaknar med sån obehaglig känsla som håller i sig hur länge som helst när man drömmer mardrömmar.

Om inte jag får sommar inom en väldigt, väldigt snar framtid kommer jag gå under.
Sommarkänslorna är då här iallafall men vart är solen, stranden och allt det där underbara!?

Nu har jag typ en halvtimme kvar tills jag måste gå till bussen och jag är helt klar.
Undra vad man ska hitta på för någonting då egentligen?

Pusspåer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0