Tingeling, tingeling!

Jag är en ombytlig tjej!
Igår eller tillochmed i morse var jag så emot g festen och var inte ett dugg taggad så jag tänkte inte gå.
Meen! Sen hade vi dans med Feras på idrotten och det är underligt hur lite shaking kan få mig på bra humör!
Jag flippa loss och sen var jag väldigt taggad för gfest helt plötsligt så nu jävlar ska det ÖSAS!

Matteprovet gick fan överförväntan.
Lättare än jag trodde men med tanke på hur det brukar vara så är det väl ett IG eftersom det känns så bra ;)
Alltid när det känns bra efteråt går det skit och om det känns dåligt går det..

Men men nu ska jag spana in det nya one tree hill avsnittet som äntligen kommit ut :)

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0