Torsdag

Nu är det torsdag :)
Bara fredag kvar sen får man sova :)

Det får blir ett lite kort inlägg idag så att jag hinner med bussen också.
För man vill ju inte missa tyskan precis ;)

Idag är det matteprov som gäller.
Kom på nu att jag har pluggat för lite men jag har en timme på skolan också så då blir det säkert bra :)

Vädret har ju bara varit för nice nu några dagar :)
Igår köpte jag en glass och njöt i fulla drag av solen!
Jag var sjukt lycklig!

Det bästa med vår är att man får använda solglasögon igen :D!
Jag älskar att använda solglasögon!
Det är NICE!

Fixade sommarjobb igår också :)
Fast har ju bara 3 veckor som jag kan jobba på eftersom jag är i Tyskland alla andra veckor :)
Jag har börjat längta dit som faan!
Tänk er mig och Bella i solnedgången på ett fik och bara glassa!?
Hur underbart låter inte det?

Nu ska jag borsta tänderna och snart bege mig mot bussen :)


Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0