When I grow up

I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies!


G-fest var kul :)
Värt det liksom.
Tackar klassen för förfesten :)

Nu sitter jag i min säng och väntar på att mamma ska komma och hämta mig, Anna och Kattis och skjutsa oss till vårat äventyr ikväll.
Vad det är är fortfarande en hemlighet men kul ska det bli,

För kvällen i övrigt är jag väldigt öppen för förslag.
Så om det är någon som vet nånting roligt jag kan göra så säg till :D

Jag vill ha sommar, sol, turkiet och tyskland!
NU!

Pengar skulle inte heller sitta fel.
Slippa känna ångest liksom :)

Aja nu ska jag fixa det sista innan vi ska åka :)

Ha en underbar kväll :)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0