:D

Har jag berättat hur bra jag mår just nu?

Jag har dom alldeles underbaraste vännerna, vädret är för det mesta helt underbart, det är seriepremiär för Ilsbo imorgon (krossa delsbo!!!) och jag fick jobba idag så det rullar in lite extra pengar :)
Hela mitt liv är helt enkelt bra!

Förresten så är jag lite förälskad i "that's not my name" och "shut up and let me go" med the ting tings.
Men det är lite hatkärlek på nåt vis :)
Lite som med I-rony med Sophia Somajo...Kunde liksom inte bestämma mig.

Jag ska få ett par skor av min pappa imorgon också :)
Fan vad bra det går nu!

Imorgon tänker iaf jag, Anna, Kattis, Westin och Erika åka till Delsbo för att se Ilsbo spela sin första div 5 match.
Vi hoppas på seger men är som vanligt lite tveksamma ;)

Det blir bättre när jag och Katarina tar över tränarrollen!
Då jävlar ska ni få se ett stekhett ilsbo!

Än så länge så bidrar vi bara som rollen som stekheta brudar på läktaren istället ;)

Nu blir det lite mer musik och snart sängen :)

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0