En kanonstart av Ilsbo sk!

En skön seger borta mot Delsbo!
5-0 till mina gröna krigare! ;)
Underbar seriepremiär!

Nu sitter jag och kollar på ballar av stål :)
Det gick fort hem från stan kan jag säga.
Plattan i mattan på Maggans gamla bettan ;)

Jag tänker skita i geografiprovet imorgon kan jag löva!
Jag prioriterade fotbollen istället ;)

Jag orkar inte riktigt tänka på att det bara är måndag!
Det betyder att det är 4 dagar till som jag måste kliva upp tidigt och ha ångest för skolan!
Tänk om det hade varit fredag :)
Då hade jag varit glad!

Men det finns mycket annat som gör mig glad istället.
Inte vädret dock men annars så rullar det på bra :)

Nu blir det ballar av stål och bitterfittan och sen sängen.

God natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0