Jag är rätt bra ändå :)

Nu är mattenationella äntligen över :)
Skönt som fan att det är gjort.
Hur det gick är väl en annan femma men det visar sig väl det med.

Fick tillbaka civilrättsprovet om arbetslagar och sånt och där drog jag till med full pott.
Kändes grymt bra måste jag säga :)

Har precis skrivit klart en uppgift i tyskan också :)

Gud vad skönt det är när man börja med pluggandet direkt när man kommer hem från skolan :)
Då slipper man klumpen i magen resten av kvällen :)


Nu tänkte jag dra till med en nedräkningslista här.

2 dagar till stockholm med skolan

17 dagar till TURKIET!

30 dagar till sommarlovet

33 dagar till tyskland

61 dagar till hem från tyskland (eftersom jag antar att jag kommer längta lite hit också)

62 dagar till 18!!!!!!!!!!!

80 dagar
till tyskland nr 2.
 
97 dagar till hem från tyskland.

Rätt mkt som händer nu framöver :)
Men det är kul med action :)

Nu ska jag plugga trafikteori :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0