Måndag.

Har hunnit med en hel del idag men inte ens hälften av det som jag skulle behöva hinna!

Matte nationella tar kål på mig!
Jag vill verkligen inte!
Jag kan verkligen inte!

Fotboll blir det iaf!
Tänker inte låta nå jävla skit matte b komma ivägen för det ;)

Men sen blir det väl till och vara uppe hela natten och försöka lära mig det där jävla skit linjära funktionsskiten igen...
USCH!
Statisk är inte riktigt heller min grej...
Inte bortfall iaf!

Just nu känner jag mest att jag skulle vilja gå och sätta mig i ett hörn och grina.
Eller vakna imorgon med magsjuka!
Skulle inte sitta helt fel..
Fast helst skulle jag ju kanske få det ikväll efter fotbollen så att jag inte pluggade i onödan!

Det jag hatar med mig själv är att jag har så sjukt dålig självdiciplin.
Sa förut att jag skulle plugga till det här i flera veckor i förväg gjorde jag det? Nej!
Sa i fredags att jag skulle plugga hela helgen, gjorde jag det? Nej!
Så nu sitter jag här med allt kvar kvällen före! Som vanligt.
Att jag aldrig lär mig!

Men men nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta lyssna på min underbara musik och plugga matte...
I ungefär en timme till iaf.

Hoppas ni får en bättre kväll än mig.
Min ända ljuspunkt blir om Ilsbo lyckas vinna...
Har inte allt för stort förtroende för det heller faktiskt...

Men men, ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0